Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΚΕΣΚΙΝΗ συγγραφέα του βιβλίου - Bifrost-The Path of the Warriors -


1.       Πες μας ένα σύντομο βιογραφικό, καθώς και τους λόγους που σε ώθησαν στην δημιουργία του βιβλίου σου.
Γεννήθηκα τον Νοέμβριο του 1979 στην Θεσσαλονίκη. Εκεί σπούδασα και εργάζομαι. Από πολύ μικρή ηλικία μου άρεσε να διαβάζω μυθιστορήματα και σιγά-σιγά μπήκε μέσα μου το μικρόβιο του συγγραφέα. Στην αρχή οι ιστορίες μου ήταν παιδικές και δεν άρεσαν ούτε σε εμένα μετά από λίγο καιρό. Όμως, δεν το έβαλα κάτω και συνέχισα να προσπαθώ να αποτυπώσω στο χαρτί(ή στην οθόνη του υπολογιστή μου) κάθε σκέψη ή ιδέα και να την μοιράζομαι με φίλους. Το βιβλίο Bifrost-The Pathof the Warriors είναι η πρώτη μου προσπάθεια να μοιραστώ μία ιστορία μου με τους Έλληνες αναγνώστες.
2.       Θα ήθελες να μας μιλήσεις για το βιβλίο σου;
Είναι γραμμένο σε πρώτο πρόσωπο ενικού και ξεκινάει από την σημερινή εποχή, όπου ο ήρωας βασανίζεται από ερωτήματα που απασχολούν κάθε νέο πιστεύω. Ο πρωταγωνιστής νοιώθει ότι δεν ταιριάζει στην εποχή που ζει και όταν ανακαλύπτει την Σκανδιναβική Μυθολογία, νοιώθει μεγάλη έλξη για την εποχή των Βίκινγκ. Αναζητεί την Bifrost, την γέφυρα του ουράνιου τόξου που σύμφωνα με τους Βίκινγκ ένωνε τον κόσμο μας με τον κόσμο των Θεών. Επίσης έχει αναφορά στην μάχη της γέφυρας του Σταμφορντ, την τελευταία μάχη των Βίκινγκ στην Αγγλία το 1066. Περισσότερα στις σελίδες του βιβλίου.
3.       Πως σου ήρθε αυτή η ιδέα;
Κάποια στιγμή συζητούσα με έναν φίλο μου για την εποχή μας και συγκεκριμένα για το ότι κάποιος δεν μπορούσε να αποδείξει την αξία του και την τιμή του στην σημερινή εποχή. Δε θα μπορούσε κάποιος να είναι ρομαντικός ή ανδρείος όταν η ίδια η εποχή μας προκαλεί τους ανθρώπους να μην είναι. Εγώ διαφωνούσα με αυτό και όταν μετά από αρκετές ημέρες συνέχισα να το σκέφτομαι, αποφάσισα να καταγράψω τις σκέψεις μου. Αυτό σιγά-σιγά μετατράπηκε στο βιβλίο μου.
4.       Είναι το βιβλίο αυτοβιογραφικό;
Κάθε τι που γράφω, έχει στοιχεία του εαυτού μου. Έτσι λειτουργώ. Δεν θα μπορούσα να γράφω για πράγματα που δεν γνωρίζω ή δεν μου αρέσουν. Από εκεί και πέρα, είναι περισσότερο… όπως θα ήθελα να είναι η ζωή μου, παρά τα όποια στοιχεία υπερβολής και φαντασίας!
5.       Στο βιβλίο σου υπάρχουν πολλές αναφορές στους Βίκινγκ και την θρησκεία τους. Τι σε ελκύει σε αυτό; Πως ξεκίνησες να ασχολείσαι;
Η αρχή έγινε μέσα από την μουσική και το διάβασμα. Πάντα μου άρεσαν οι μυθολογίες. Ξεκινώντας με την  ελληνική, προσπαθούσα να διαβάζω όλο και για περισσότερους λαούς και το πώς σκεφτόταν τους Θεούς τους. Όταν κάποια στιγμή διάβασα για τους Σκανδιναβούς, κατάλαβα ότι είχα βρει πολλά κοινά με τον τρόπο που σκεφτόμουν εγώ και έτσι συνέχισα να ψάχνομαι γι αυτούς όσο περισσότερο μπορούσα.
6.       Είναι απαραίτητο για τον αναγνώστη να έχει γνώση της σκανδιναβικής μυθολογίας για να καταλάβει το βιβλίο;
Θέλω να πιστεύω πως όχι. Προσπάθησα όπου χρειάζεται να αναπτύξω στοιχεία της Μυθολογίας, χωρίς να κουράσω τον αναγνώστη. Σίγουρα κάποιος γνώστης της μυθολογίας θα απολαύσει καλύτερα και ευκολότερα την ιστορία, αλλά πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητο για να κατανοήσει την ιστορία. Ελπίζω να ωθήσει κάποιον στο να ασχοληθεί περισσότερο με την αγαπημένη μου μυθολογία.
7.       Πιστεύεις ότι εύκολο για κάποιο νέο συγγραφέα να εκδώσει την ιστορία του;
Δυστυχώς η οικονομική κρίση δεν βοηθάει ούτε σε αυτόν τον τομέα, αλλά ευτυχώς για όλους εμάς, προσπάθειες όπως αυτές των εκδόσεων Συμπαντικές Διαδρομές δίνουν πολλές δυνατότητες σε όλους να εκδώσουν μόνοι τους την ιστορία τους. Μακάρι να συνεχιστεί αυτό.
8.       Συνεχίζεις να γράφεις; Να περιμένουμε σύντομα νέο βιβλίο;
Κάθε μέρα που περνάει γράφω κάτι: Σκέψεις, ιδέες, ποιήματα κτλ. Οτιδήποτε μπορεί να μου προκαλέσει αργότερα το ενδιαφέρον. Αλλά προς το παρόν ασχολούμαι με την Bifrost και απολαμβάνω την πρώτη της έκδοση. Πάντως κάτι ετοιμάζω  και ελπίζω να ακούσετε νέα μου σύντομα. Σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνετε και εύχομαι ότι καλύτερο και στο siteσας

2 σχόλια: