Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

ΜΑΛΒΙΝΑ ΚΑΡΑΛΗ


«Εγώ γλίτωσα και δεν είμαι πλέον σαν κι εσάς. Και χόρτασα. Και λεφτά. Και οικογένεια κι αγάπη. Κυρίως αγάπη. Εγώ, που μέχρι πέρυσι, αν με άγγιζες ακόμα και εξ αποστάσεως, ούρλιαζα “πίσω μου σ έχω σατανά”. Εγώ χόρτασα. Ένα χειμώνα αγάπη. Μια άνοιξη ελπίδα. Κι ένα καλοκαίρι προοπτική. Ολόκληρο προοπτικές. Εγώ, η ξεγραμμένη. Χρειάστηκε να ξεγραφτώ για να μπορέσω και να συμμορφωθώ και να αγαπήσω και να αγγίξω και να ανταποδώσω και τα πάντα»
Εγώ. Όχι πια ορφανή. Γεμάτη. Επαρκής. Μισοσίγουρη. Και "ωραία", όπως με ήθελα. Με μακριά μαλλιά. Να ερεθίζουν ώμους και πλάτη.
Το ημερολόγιο έγραφε 7 Ιουνίου 2002. Ήταν η μέρα που η Μαλβίνα Κάραλη, στα 50 της χρόνια, έχανε τη μάχη με τον καρκίνο και μας αποχαιρετούσε. Τα υπέροχα μπλε μάτια της είχαν κλείσει για πάντα. Ωστόσο άφησε πίσω της ένα σημαντικό έργο ως συγγραφέας και δημοσιογράφος, αλλά και ατάκες που έχουν χαραχθεί στη μνήμη όλων.
Η Μαρία Ελένη Σακκά (όπως ήταν το πραγματικό της όνομα) γεννήθηκε στον Πειραιά στις 3 Φεβρουαρίου του 1952. Ήταν απόφοιτη του Αρσάκειου και σπούδασε κυβερνητική στο Παρίσι. Εργάστηκε επί χρόνια σαν δημοσιογράφος σε εφημερίδες όπως η Απογευματινή και η Ελευθεροτυπία και σαν αρθρογράφος στα περιοδικά Φαντάζιο, Επίκαιρα, Γυναίκα,Το καυστικό χιούμορ της και η σάτιρα που ασκούσε στην πολιτική σκηνή, την μετέτρεψαν σε ένα από τα αγαπημένα πρόσωπα της μικρής οθόνης. Και αυτό ήταν που ήταν έκανε γνωστή στο ευρύτερο κοινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου