Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΡΩΤΑ ΜΕ ΟΤΙ ΘΕΣ

Απόψε βλέπω καθαρά
Τους γρίφους και τις λύσεις
Καίγονται μπρος μου κεριά μυθικά
Όλες οι απαντήσεις
Ρώτησε με αν ξέρω που πάω
Ρώτησε με που μπορώ να σταθώ
Αν φοβάμαι αν σε μισώ αν σ' αγαπάω
Ρώτησε με αν πεθαίνω ή αν ζω
Ρώτα με ότι θες
Για όσα φοβάσαι να ρωτήσεις
Χορεύουν μέσα μου γυμνές
Όλες οι απαντήσεις
Απόψε βλέπω καθαρά
Τους γρίφους και τις λύσεις
Στάθηκαν πλάι μου υπάκουα σκυλιά
Όλες οι απαντήσεις
Ρώτησε με αν βρήκα την άκρη
Ρώτησε με αν έχω θεό
Ρώτησε με αν υπάρχει κάτι
Που θ' άξιζε να ζήσω ή να πεθάνω γι' αυτό
Ρώτα με ότι θες
Για όσα φοβάσαι να ρωτήσεις
Χορεύουν μέσα μου γυμνές
Όλες οι απαντήσεις
Υπάρχουν ξυράφια που φοβούνται το αίμα
Καράβια αλλεργικά στο νερό
Παιδιά που σιχαίνονται τα παιχνίδια
Μπαλαρίνες που μισούν το χορό
Υπάρχουν εραστές που αρνούνται το θάνατο
Υπάρχω κι εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου