Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Στίβεν Χόκινγκ

Οι προσδοκίες μου μειώθηκαν στο 0 στα 21 μου χρόνια. Από τότε ό,τι έχω ζήσει ήταν ένα μπόνους.
Να θυμάστε να κοιτάτε ψηλά τα αστέρια και όχι χαμηλά τα πόδια σας.
Στίβεν Χόκινγκ - Από σήμερα ταξιδεύει στ' άστρα !

http://www.theguardian.com/news/video/2013/sep/19/stephen-hawking-history-time-simple-video?CMP=embed_video

Μολονότι κρεμόταν ένα σύννεφο πάνω από το μέλλον μου, διαπίστωσα, προς μεγάλη μου έκπληξη, ότι απολάμβανα τη ζωή μου στο παρόν περισσότερο από ό,τι πριν. Και τότε άρχισα να κάνω πρόοδο στην έρευνά μου. Ο στόχος ήταν απλός, -Η πλήρης κατανόηση του σύμπαντος, γιατί είναι όπως είναι και γιατί τελικά υπάρχει-.

Είμαστε όλοι διαφορετικοί. Αυτό που είναι όμως σημαντικό, είναι η ικανότητα να δημιουργούμε. ....
Ευφυΐα είναι η ικανότητα να προσαρμόζεσαι στην αλλαγή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου